Världens äldsta hund?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Rie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 241
Sv: Världens äldsta hund?

Undrar hur den ser ut när den går.

Precis min tanke. Undrar om den har ett bra hundliv också eller om den bara lever. Man kanske skulle ge pris för äldsta och friskaste hund och inte bara äldst levande hund.

Sv: Världens äldsta hund?

vet inte om det är min gamling du menar hon blev nära nog 21 år, men pigg som en mört ända till slutet :love: Tror hon hade levt än om hon inte hade fått en hjärnblödning

Det jag kan tycka är att man kanske skulle vilja se att hunden är pigg och glad , Och det här med glasögon ??? Jus nu så har jag en gamling ja gammal och gammal hon är bara 14 på det femtonde ;) Men hon har kattarakt och inte katten har hon glasögon :confused:

men men USA är ju USA ;)

Tesora

Liknande trådar

Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja se vad ni hundägare här buke har för hundar och se bilder på de. Själv har jag en portugisisk... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 267
Senast: Baddy96
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 383
Senast: Disen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Shayne, som tros ha varit världens äldsta häst, avlivades den 22 februari i den aktningsvärda åldern av 51 år.... Källa / Läs mer...
Svar
1
· Visningar
1 484
Senast: stjarnfrugt
·
Övr. Hund vart är världen påväg?!http://hd.se/hoganas/2012/07/23/polisen-skot-hund-i-tradgard/ 13 14 15
Svar
299
· Visningar
22 708
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka