för en vecka sen (35+6) var vi på förlossningen pga regelbundna värkar, de valde då att bromsa förlossningen med bricanylinjektioner, det var bara lite kvar av tappen så det var inga pinvärkar som inte gjorde nytta.. och de sade även att de egentligen inte skulle bromsat men ville ha svar på lite prover innan de fick fortlöpa, nu en vecka senare kommer det vad jag uppfattar som värkar igen men inte alls av samma karaktär, mer som j****g mensvärk, med oregelbunda sammandragningar, i natt var de så starka att sova gick inte alls, alvedon hjälpte inget, vid halv 4 somnade jag av utmattning..
hade det varit "vanliga sammandragningar" som känts så här mkt hade jag nog inte tvekat på att åka in, men hur ska jag tolka dessa.. vi har en timmes resväg enkel resa och jag vill inte åka i onödan eller för sent, vad har ni andra för erfarenheter? är nu i v 36+5, första barnet kom v 38+0.
hade det varit "vanliga sammandragningar" som känts så här mkt hade jag nog inte tvekat på att åka in, men hur ska jag tolka dessa.. vi har en timmes resväg enkel resa och jag vill inte åka i onödan eller för sent, vad har ni andra för erfarenheter? är nu i v 36+5, första barnet kom v 38+0.