Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De lägger nog inte ner om de tror att det är en förälder.
Och man kan nog vara MYCKET säker på att föräldrarna håller koll på vem som är ensam med barnet efter ett sådant här "varningsskott".
En person som gjort sådant här mot barn kan ju göra det mot andra barn ......
Menar du att aven om barnet blivit utnyttjat sa ska man inte borja grava i det utan bara halla mer koll pa barnet?
Men som foralder maste man alltid leva med att nagot kanske har hant ens barn, och vem ska man misstanka?
Men de måste vara försiktiga med barnet.
Många är de barn som kunnat vittna om att de hade mått bäst av att man inte grävt i det hela.
Så det finns inte så mycket val.
Risken är stor att barnet faktiskt inte minns ett dugg.
Och att om man t.ex. utsätter det för hypnos så kommer det att må jättedåligt.
Vad du skall göra i det här fallet vet jag faktiskt inte.
Tas inte du, pappan och dagispersonalen in på förhör?
De lägger nog inte ner om de tror att det är en förälder.
Och man kan nog vara MYCKET säker på att föräldrarna håller koll på vem som är ensam med barnet efter ett sådant här "varningsskott".
Om nåt sånt här har hänt måste dom ju få tag på förövaren så att h*n inte kan skada något mer barn.
Och det är viktigare då än att barnet skall må bra?
Det finns undersökningar som visar att det bästa för barnet är att inte rota i det som har hänt om det är en engångsföreteelse.
I annat fall så måste man ju få stopp på det men då brukar det ju märkas på barnet att det inte mår bra.
... men menar du på allvar att jag ska ge upp hela mitt nya liv, flytta tillbaka till mitt ex och övervaka dem 24 timmar om dygnet?
Jag förstår inte hur du tänker här.
Är det helt otänkbart galet och fel om man frågar barnet själv, om man kommer in på ämnet lite löst, frågar om någon rört så det inte känts bra?
Nej varför skulle du göra det?
Jag kan inte ens begripa varför du skulle byta dagis.
Pappan kanske skall vakta bättre?
Dagis kanske skall vakta bättre på sin personal?
Du kanske skall vakta bättre på folk i din omgivning?
Vad är det som säger att det har hänt när de var hos pappan?
Vilka har barnen träffat när de är hos dig?
Att handla i panik i det här läget är inte bra för barnet.