Att åka iväg och träffa andra är ju bland det roligaste med föräldraledigheten så det måste du verkligen prova!Oj vad du är duktig och gör mycket. Jag har inte gjort en enda sak för hans skull utan bäbis får snällt hänga med resten av familjen. Du inspirerar mig och nu ska jag släpa mig iväg till öppna förskolan på babycafe nästa vecka. Min klockade in på 9 kg prick på 5 månaders besöket och 68cm. Har fått sortera bort 62 cm outfiterna och två där var jobbigt att ta bort. Hur kan tiden både gå så långsamt och snabbt samtidigt jag som trodde att jag skulle hata bäbistiden och få svårt med anknytning njuter av fulla drag och vill helst stanna tiden. Min vill ägna all sin vakna tid på golvet och vända sig från mage till rygg och rygg till mage. Gillar också ligga på rygg och göra små situps. Helt klart en större utmaning att byta blöja nu! Vi har också börjat med smakprover. Allt förutom yoghurt har varit äckligt haha
Två av mina närmaste vänner fick bebis med ett par dagars mellanrum. Träffade de i helgen när de fyllt 2v. Herregud vad pyttiga de var! Var min så liten?! (Tekniskt sett nej, han vägde ett halvkilo mer vid födseln men ändå, ni fattar). Bebisarna huvud var ju 1/3mindre än min. Och ansiktet så litet. Lillebror kändes inte alls så bebisaktig längre plötsligt