Ja, så är det ju. Lärt mig att vänta längre med att testa iaf, inte kul att glädjas en dag och sen börja blöda. Nästa gång väntar jag över BIMEtt graviditetstest visar bara positivt om man är gravid. Sen förekommer ju tidiga missfall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, så är det ju. Lärt mig att vänta längre med att testa iaf, inte kul att glädjas en dag och sen börja blöda. Nästa gång väntar jag över BIMEtt graviditetstest visar bara positivt om man är gravid. Sen förekommer ju tidiga missfall.
Så svårt hålla sig från att testa ibland.Ja, så är det ju. Lärt mig att vänta längre med att testa iaf, inte kul att glädjas en dag och sen börja blöda. Nästa gång väntar jag över BIM
Jag skulle aldrig ha skrivit att jag inte känner av några symptom... illamåendet har slagit till och även om jag vet att jag måste äta för att hålla det i schakt, så tar det emot.
Ibland inget alls. Andra dagar som mensvärk from hell. Och allt däremellan. Två ggr har jag trott att det var missfall på G för det molade så mkt.Hur mycket mens/molvärk har ni? Just idag har jag haft ont från eftermiddagen och framåt, framförallt nu ikväll. De senaste dagarna har jag annars känt att det stramat kring livmodern när jag lyft/varit igång bara.
Det lugnar mig lite att andra också känner mycket emellanåt. Vilken vecka är du i nu?Ibland inget alls. Andra dagar som mensvärk from hell. Och allt däremellan. Två ggr har jag trott att det var missfall på G för det molade så mkt.
/ Hon som ibland tror hon har tvillingar när livmodern töjs och molar som mest
Åh Supergrattis! Håller tummar och tår!!Det lugnar mig lite att andra också känner mycket emellanåt. Vilken vecka är du i nu?
Jag smyger mig in här så sakteliga, har visserligen testdag på torsdag, men BIM på måndag och fick ett fint plus på CB idag. Lär väl egentligen tillhöra en sommartråd, men eftersom det inte finns nån sån än, samt att jag med stor sannolikhet pga sjukdom kommer föda tidigt så passar vårtråden bättre .
Min värk känns ju precis som mensvärk en såhär dagarna innan mens, det skrämmer mig. Dock har jag aldrig drag i ligament (?) i vanliga fall.Åh Supergrattis! Håller tummar och tår!!
Nu är jag i v 11. Men jag kände av livmodern (och illamående) i princip direkt. Typ dagen eller dagarna efter befruktningen. Vid förra graviditeten var molvärk i livmodern det enda symptomet (ev lite illamående) fram till v 7-8 eller ngt sådant (jag hade till och med en mensliknande blödning). Så när molvärken kom VISSTE jag att jag måste va gravid!
Välkommen! Håller tummarna!Plussade förra veckan men är väl på gränsen till vår och sommar. Är dock så sjukt nojjig denna gång,rädd för missfall och hur det ska gå på jobbet (förskola) Har två barn som är 5 och 8 år, en kille och en tjej. Det är ett litet hopp emellan Är förlossningsrädd så var egentligen nöjd med att lyckats föda två men ja nu få jag väl ta mod till mig igen...
Varför tycker jag att veckorna rullar på så fort för er andra men så långsamt för mig?
När har du tid för KUB?Jag upplever också att det går fasansfullt långsamt.. Så jag har tyvärr inga bra tips att komma med=\
Jag jobbar hela tiden med att inte låta min oro inför ännu ett MA ta över, så tiden till KUB känns olidligt lång Jag kommer vara i v13 då så jag hoppas att jag kan lugna mig efter det och njuta, då kanske tiden springer på lite fortare!
När har du tid för KUB?
Vi kommer få VUL runt v.8 i och med att vi gjort ivf, sen är det inget ultraljud förrän vid RUL då bara de över 35 erbjuds KUB här. Vi kommer dock försöka få ett ul privat runt v.12.
Har själv gått med MA till v.12 utan att det märktes, likaså sett ett hjärta ticka i v.8 men ändå fått MF v.10, så vet inte när/om jag kommer kunna slappna av .
Har precis sökt på förra "vi som vill ha barn"-tråden och första Vårföräldrar-17 för att läsa om @lil-sis tankar och känslor och symtom . Ger mig lite hopp.
Haft mensvärk hela tiden sen jag var igång på eftermiddagen idag. Mensvärk samt värk i musklerna (?) nederst på ryggen.