Vårföräldrar 2017 del fyra

Jag kan skjutsa upp henne idag om du vill:D
Du får med en ensilagebal och en säck havre.

Haha frågan är vad grannarna säger? I och för sig är deras katter o pissar på vår trapp/hus/garage/allt annat vi äger ute och dessutom ger dom sig på vår katt så kanske bästa sättet att ge igen?

Haha frågan är vad grannarna säger? I och för sig är deras katter o pissar på vår trapp/hus/garage/allt annat vi äger ute och dessutom ger dom sig på vår katt så kanske bästa sättet att ge igen?
Hon har en vacker sångröst, lite genomträngande sådär så dom blir nog glada;)

Var och lämnade blodprover idag. Ssk trodde inte riktigt på mig när jag sa att jag blöder väldigt mycket ur fingrarna så han gav mig en värmekudde och och så smetade han på salva för att blodet inte skulle koagulera så snabbt. Höll på att blöda ner hela lab innan han sa att han fick nog börja om utan salvan. :angel: Jag hade kul iaf men han hade lite o göra efteråt :p

Hämnden är ljuv säger kroppen idag. Herrejistanes jag har verkligen ont i varenda muskel jag vet jag har och några jag inte ens visste fanns... :wtf::arghh:

Så idag har jag laddat upp med serier, ett par gosiga filtar och kommer tillbringa hela dagen.i soffan. Det har jag banne mig förtjänat :up:

Alltså den här influensan :cry::cry::cry: och smärtan i kroppen kombinerat med en unge på insidan som sparkar som en galning och så nästan 2-åringen på utsidan som iofs mest är gosig men blir ju svårt att vila :( var lite väl stöddig igår och sa att sambon kunde åka och jobba sina 7 timmar på kvällen så jag var själv med lilla och hjärtekrossad influensasjuk 16- åring. Idag har han iaf avbokat alla klienter förutom 1 och då får lilla hänga med. Värdelöst för övrigt också med gravidhungern kombinerat med influensakänslan att inte vilja äta alls :(

Färdiggnällt för nu!

@Melisen jag hoppas det vänder snart!

-------

Jag tror min junior bodde i pyjamas första tiden, elva stycken i strl 50 men "bara" åtta omlottbodys och fem par byxor. Byxor tror jag däremot att hen hade 56 med vikbara muddar ganska tidigt.
Pyjamashögen i 56 var större ändå :D
Minns att svärfar sade vid mer än ett tillfälle "men herregud, har hen fortfarande pyjamas på sig". Ungefär som att det skulle vara något fel när vi ändå bara skruttade hemma.

Lite shopping ska jag ägna mig åt bara jag vet vad det är för individ som kommer, det var alldeles för lite färg i 56 högen.

Jag skulle ut och rida igår kväll och eftersom det var rätt kallt tyckte jag det var lämpligt med vinterjacka och inte bara fleecejacka som jag brukar ha när jag rider dressyr. Nu helt plötsligt var det helt omöjligt att knäppa den :o Den gick att stänga utan problem för typ 1,5 vecka sedan, nu börjar dessutom ridbyxorna bli ganska obekväma att stänga så nu får det nog snart vara färdigridet för den här graviditeten (är i v 31 nu).

@Melisen jag hoppas det vänder snart!

-------

Jag tror min junior bodde i pyjamas första tiden, elva stycken i strl 50 men "bara" åtta omlottbodys och fem par byxor. Byxor tror jag däremot att hen hade 56 med vikbara muddar ganska tidigt.
Pyjamashögen i 56 var större ändå :D
Minns att svärfar sade vid mer än ett tillfälle "men herregud, har hen fortfarande pyjamas på sig". Ungefär som att det skulle vara något fel när vi ändå bara skruttade hemma.

Lite shopping ska jag ägna mig åt bara jag vet vad det är för individ som kommer, det var alldeles för lite färg i 56 högen.

Jag har typ en proppfull IKEA-kasse med 50-56 :eek:

Och i övrigt, spela roll vad man och bebis har på sig så länge man är bekväm själv!

Jag skulle ut och rida igår kväll och eftersom det var rätt kallt tyckte jag det var lämpligt med vinterjacka och inte bara fleecejacka som jag brukar ha när jag rider dressyr. Nu helt plötsligt var det helt omöjligt att knäppa den :o Den gick att stänga utan problem för typ 1,5 vecka sedan, nu börjar dessutom ridbyxorna bli ganska obekväma att stänga så nu får det nog snart vara färdigridet för den här graviditeten (är i v 31 nu).

Min tävlingsponny står vid staketet och spetsar öronen varje gång jag går ut. Med blicken som ber om att bli road.

Har inte haft dåligt samvete tidigare men idag gnager det verkligen :(

Är ensam hemma till imorgon så tänker inte ens ta in och borsta ens men hu, det är nästan så tårarna sprutar :arghh:

Min tävlingsponny står vid staketet och spetsar öronen varje gång jag går ut. Med blicken som ber om att bli road.

Har inte haft dåligt samvete tidigare men idag gnager det verkligen :(

Är ensam hemma till imorgon så tänker inte ens ta in och borsta ens men hu, det är nästan så tårarna sprutar :arghh:

Ja usch det förstår jag, jag har haft svårt att släppa ridningen. Min egen har jag tidigare ridit hela graviditeterna för även om jag haft medryttare gillade jag inte tanken på att han skulle vila 3-4 dagar i veckan. Nu är det inte min egen häst jag rider den här gången men ägaren är skadad så jag vill såklart hjälpa till så länge som möjligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 136
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar