Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första veckan av 6 avklarad med 3 barn som har sommarlov. Snälla skjut mig
Första veckan av 6 avklarad med 3 barn som har sommarlov. Snälla skjut mig
Vaknat, dödligt kissnödig, har bara toalett nere, gick upp i bara underkläderna i går och hör att svärfar sitter i köket nu.
Jag dör!
Har smsat sambon men han verkar inte förstå hur man läser sms. (skrev i morse, glömde att posta. Efter ett telefonsamtal fick jag kläder...)
Nu har jag påbörjat mina tappra försök till att packa. Det går sådär med en junior som "hjälper till" (=plockar ur kläder för jag har lagt i feeeeeeel, lägger i leksaker och vägrar välja vad hen vill ha för kläder).
Grym på att stavaCampinglivet fortsätter och husvagnen står uppställd för resten av säsongen nu. Sov som stockar allihop från 23,30 till 04.30 sen matpaus för Sammy. Sen somna vi till 08. Så jäkla skönt!!
Nu börjar han bli "som vanligt" igen, tror han gått igenom ett utvecklingssteg och varit orolig och mammig pga det för nu är han glad/pigg och vaken och sover lugnt på nätterna. Han har börjat använda händerna massor och paddlar hej vilt med benen och härmar ljud och ansiktsuttryck
På fresag är det saga för 12v vaccination och kontroll.
Knappt sovit middag idag. Sover nu, hoppas jag kan smita iväg och göra te och macka snart...