Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den va fräckSambons moster har sagt att de har en barnsäng som vi kan använda. Perfekt till första tiden lät det som. Vi har därför inte köpt någon spjälsäng. Vi fick hem sängen idag.
Jättefin men kan väl användas om något år eller två
Men den va fräck
Min svanskota gör fortfarande ont Jag kan ju inte sitta i en sadel när det känns så här.
Glad att jag har en bebis som går att flytta på när hen sover, det är ju praktiskt om hen somnar i bilen och jag bara kan lyfta över till vagnen. Junioren var lika, en bekant kunde inte flytta sitt barn för då vaknade hen och grät.
BF imorgon så snaaart går jag på övertid, jag har dock hela tiden trott att den lilla kommer på fredag så vi får väl se om jag får rätt...Någon mer som går på övertid? Åh vill så gärna att han ska komma nu, vill vara hemma för att kunna fira dottern som fyller 2 på fredag... förutom det stör det mig egentligen inte så fasligt att gå över.
Lite grand av slemproppen har nog lossnat iaf men det kan den ju göra låååångt innan förlossningen också.
Snart, snart har ni er lilla här.Sovit bajs inatt. Idag för 1år sedan 07.15 rasade hela vår värld när vi fick reda på att vår lilla Filippa inte längre levde
Kände mej nervös hela dagen igår i och med att jag fick kraftiga förvärkar precis som jag fick den 16:e med Filippa och sen dog hon under natten.
Va mycket därför jag åkte in på en koll för att få bekräftat att allt va bra med liten. Som tur va gjorde inte maken samma koppling utan han har sovit gott, vet att han hade varit som en hök om jag berättat om min oro.
Skönt nog har bebis haft en aktiv natt och sprattlat omkring.
2 nätter kvar att ta mej igenom
Stackars VPå 30 timmar har vi gjort av med 25 blöjor och 15 gram salva.
Nu är det bara 6 doser Amimox kvar sedan hoppas jag att hans mage och rumpa får vila lite!
På 30 timmar har vi gjort av med 25 blöjor och 15 gram salva.
Nu är det bara 6 doser Amimox kvar sedan hoppas jag att hans mage och rumpa får vila lite!
Min svanskota gör fortfarande ont Jag kan ju inte sitta i en sadel när det känns så här.
Har du skadat svanskotan under förlossningen eller?
Jag "bröt" min under första förlossningen och hade väldigt ont i flera månader och jag kan fortfarande lämna av det lite nu 3,5 år efter.
Den första tiden gjorde det väldigt ont i att sitta för långt bak liksom och att resa sig var väldigt smärtsamt.
Va fin den va!Sambons moster har sagt att de har en barnsäng som vi kan använda. Perfekt till första tiden lät det som. Vi har därför inte köpt någon spjälsäng. Vi fick hem sängen idag.
Jättefin men kan väl användas om något år eller två