V mår bättre i magen vad det verkar på humöret men det går inte att lämna honom ensam ens när han sover. Puh.
Du får tänka att småbarnstiden är kort och att han nog sover själv snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
V mår bättre i magen vad det verkar på humöret men det går inte att lämna honom ensam ens när han sover. Puh.
Här är det armarna i full spjärn mot insidan av vänstra höften och sen ryggen rätt ut på högersidan. Jag vill bara gråta en skvättNågon tar spjärn mot ryggraden och försöker trycka sig ut genom naveln. Inte Alls Skönt
Vi kan gråta ihopHär är det armarna i full spjärn mot insidan av vänstra höften och sen ryggen rätt ut på högersidan. Jag vill bara gråta en skvätt
Ja tackVi kan gråta ihop
Grynet kommer inte riktigt till ro varken dagtid eller nattid. hon vill äta nästan hela tiden men är inte snäll mot mammas tuttar.
Ännu en här med halsbränna from hell, tagit tablett men det hjälper visst inte. Magen gillade inte påskmat tror jag, varit spänd och haft ont hela kvällen. Brukar hjälpa att ta en dusch och ligga o vila men inte i dag uppenbarligen. Dessutom fått ont i ena höften efter att ha vilat på svärförldrarnas soffa en stund. blir en jobbig natt och en väldigt slö dag i morgon...
Tror det var påskmaten som spökade här med.
Så hade jag det oxå ett tag. Blev MYCKET bättre efter att Knoddrick började få 1-2 flaskor per dag. Inga problem att amma, trots att flaskorna är snabbare. (Har MAM-flaskor.)
Började med 30ml på kvällen, efter att ha "tömt" båda brösten. Utökade sen successivt, efter Knoddricks behov. Efter ett tag började vi även erbjuda flaska på fm, när Knoddrick bara vill äta och äta och äta.
För oss har detta funkat riktigt bra. Knoddrick håller sig mättare längre, sover mer på nätterna och mina bröst får årerhämta sig bra.