Vad är det mer specifikt du vill ändra på/få tips kring? Tror att många nyblivna föräldrars dagar ser ganska liknande ut.
Jobbigt att han inte gillar att ligga i vagnen, min son var likadan... Blev bättre och bättre ju äldre han blev. Har du testat bära i sjal? Själv har jag gått på toa med bebis i sjal oräkneliga gånger. Har även ställt in babysitter som går att ställa in i helt plant läge på toaletten så att bebis kan ligga och titta i den om jag inte vill/kan/orkar ha henne i sjal när jag borstar tänder, går på toa osv.
Ungefär sådana här svar :-)
Om det är normalt, samt få bra tips. Jag känner en frustration över att inte ens kunna städa på diskbänken eller vika lite tvätt utan panikskrik när jag är hemma. Och får dåligt samvete över att tvätt och disk hopar sig här hemma.
Gillar din babysittern bättre än att ligga på andra ställen? Lilleman skriker direkt när jag lägger ner honom (förutom när han sover djupt). Det är bara ibland han tycker det är ok, och då oftast i sängen eller babygymmet. Det verkar dock bli bättre och bättre det där med att ligga själv.