Är storlekarna på bh "normala"? Gravkläderna var ju lite åt det större hållet storleksmässigt.
Ja det tycker jag nog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är storlekarna på bh "normala"? Gravkläderna var ju lite åt det större hållet storleksmässigt.
Jag har bott i mina amningsbehåar från Lindex i över ett år nu. Tror de säljs i tvåpack för typ 249 kr. Helt mjuka, inga vassa skenor och kanter.
Jag har bott i mina amningsbehåar från Lindex i över ett år nu. Tror de säljs i tvåpack för typ 249 kr. Helt mjuka, inga vassa skenor och kanter.
Oj!Jaha, nähä, man tar sig en spontanare och går på Grotesco en vanlig torsdagskväll sådär och vad får man för det om inte vattenavgång?!
Så jäkla sjukt att man går ut från arenan och då går vattnet, haha! Traskade en kilometer till där vi parkerat bilen och körde hem som ingenting. Min mamma var med och hon blev ju givetvis mest nervös i hela världen nu! Jisses alltså..
Där fick vi för att jag och sambon gått och sagt hela dagen att "bara det inte blir en april-unge, efter helgen blir bra!"
Inga värkar än dock så jag lever på hoppet om att vi lyckas knipa till på söndag
Oj!
Vad sa de på förlossningen?
Är det inte max två dygn man får gå pga infektionsrisken?
/ Hon som försöker komma ihåg vad hon lärt sig om förlossningsstarter
Kom in till förlossningen strax efter 2, då hade jag haft värkar i typ 2 timmar och provat allt som gick att prova hemma. Öppen 6 cm!
Nu ligger jag här med EDA (praise the lord) och hoppas att ongen tar sig ut snart. Går rätt snabbt än så länge dock
Heja dig! Och heja bebis!Kom in till förlossningen strax efter 2, då hade jag haft värkar i typ 2 timmar och provat allt som gick att prova hemma. Öppen 6 cm!
Nu ligger jag här med EDA (praise the lord) och hoppas att ongen tar sig ut snart. Går rätt snabbt än så länge dock
Jag, personligen, kände ingenting. Eller åtminstone var det inget jag la så stor märke till och brydde mig om, gjorde inte ont eller så.Åh heja @sicx!! Nu har säkert bebis kommit
Förövrigt, fy vad hemskt det låter när de ska kolla hur öppen man är, gör de det med fingrarna? Är det inte hemskt?
Kom in till förlossningen strax efter 2, då hade jag haft värkar i typ 2 timmar och provat allt som gick att prova hemma. Öppen 6 cm!
Heja heja!Kom in till förlossningen strax efter 2, då hade jag haft värkar i typ 2 timmar och provat allt som gick att prova hemma. Öppen 6 cm!
Förövrigt, fy vad hemskt det låter när de ska kolla hur öppen man är, gör de det med fingrarna? Är det inte hemskt?
Och vet du vad @KattenKorven, visst fan blev det en tjej (försöker vänja mig vid att inte säga han här nu )