@Lo_ Ja än har jag inga problem att rida faktiskt. Känner mig inte tjock när jag sitter på hästryggen än så länge heller Men min häst kräver en hel del ridning om det ska bli något vettigt och det känns i magen efter ett tag. Men då är det bara att pausa! Funderar på att vara med på typ en pay and ride om tre veckor, men väntar nog in i det sista innan jag bestämmer mig.
Sist red jag till v 30. Men det var min BM som sa stopp pga att jag bar dottern så långt ner i bäckenet inte för att jag hade börjat få besvär. Har ett "mål" om att orka rida hyffsat aktivt november ut och sen mer lugna skogsturer och mer markarbete från det. Men kan jag rida rt vettigt fram till jul är jag lycklig
Sist red jag till v 30. Men det var min BM som sa stopp pga att jag bar dottern så långt ner i bäckenet inte för att jag hade börjat få besvär. Har ett "mål" om att orka rida hyffsat aktivt november ut och sen mer lugna skogsturer och mer markarbete från det. Men kan jag rida rt vettigt fram till jul är jag lycklig