Stort grattis till er som fått nytillskott senaste dagarna
@Melisen Vad glad jag blev att läsa att du gillade kvaddlarna, är själv inne på det som smärtlindring när det är min tur. Tycker de framställs negativt, men en vän till mig tyckte också de var suveräna och gav väldigt bra lindring.
Personligen känner jag mig klar med att vara gravid nu! På måndag går jag in i v. 38 och efter det får bebisen gärna komma (typ direkt ). Kroppen har på allvar börjat säga åt mig att ta det lugnt och jag är dålig på att lyssna. Tyckte det var en bra idé att gå 7 km med hundarna i söndags vilket resulterade i väldigt kraftiga och regelbundna sammandragningar hela promenaden. Efter helgen kommer de numera så fort jag rör mig, i kombination med att det har börjat hugga i mina ljumskar och småkrampa. Hade det inte varit för hundarna hade jag legat mer på soffan.
Sambons jakthund har inga problem med att ta det lugnt, men min sällskapshund är helt hemsk om han inte får 1,5 timmes promenad + annan aktivering om dagarna. Vi är ute en timme vid lunchtid varje dag och lufsar runt i sakta mak, sedan får sambon ta en längre sväng med dem om kvällarna. Jag längtar efter att få tillbaka min kropp igen och bära bebisen på utsidan istället... han/hon har fortfarande party 24/7 och gör allt i sin makt för att skapa mer plats genom att försöka pressa sönder min bröstkorg
Jag gick in i v38 idag, overkligt!
Skulle också behöva lugna mej lite, men kan inte låta bli att mocka hagar, städa, fixa och greja med större saker än nödvändigt. Så får jag sammandragningar och ont i ljumskar och fogar och somnar på soffan... ATT man inte lär sej....
Dessutom hade doktorn på VC ringt när jag dammsög förut och ville diskutera proverna jag lämnade i fredags... Järnet låg på gränsen 106 förra gången då så jag antar att det har något med det att göra jag som inte kan med tabletter..