Jag har också tänkt på att flera av småttingarna i tråden redan fyllt två och undrat hur det är med alla! Linnea fyller på långfredagen. Just nu älskar hon att tvätta händerna (dvs stå och plaska och vattenfylla halva huset), att göra saker själv + att sjunga och dansa. Hon har snyggast höftsväng i hela familjen och riktigt bra taktkänsla! Hon tyckte att Groupie skulle vunnit mello, dansade som en galning till den
Byggare Bob som
@majola nämnde är populär här med, även om Mamma Mu slår högre (hos mig med, absolut).
Gulligt att hon gillar att hjälpa till i köket och trädgårdslandet
@Amha! Och snyggt med potträningen. Där har vi inte kommit någonstans alls, men det kommer väl förhoppningsvis med tiden...
@majola: Inte illa att hon fixar egen smörgås
Känner igen temperamentet, här är det likadant. Kris varje gång man försöker hjälpa till att borsta tänderna tex... Springcykel låter kul! Finns det så små? Brorsan använder fortfarande sin, men den är alldeles för hög för henne ännu. Men den kanske är ovanligt hög?
Vad har ni andra för presentidéer? Sonen till en kompis fick ungefär en sån här för ett tag sen:
Linnea tyckte den var kul redan då, så nu när hon älskar att plaska med vatten borde något liknande vara en riktigt hit. Min man tycker dock att den är för stor, så jag kanske få hitta på något annat. (Han tycker att barnen borde leka uteslutande med kottar och stenar för att det blir för mycket grejor annars
Inget fel med kottar och stenar såklart, men nån leksak till födelsedagen tycker jag vore roligt.)