P

puffsnurran

Varför är det så lätt att ta bort en prenumeration på en tråd men svårare att prenumerera på den?

När man vill lägga till en tråd måste man verifiera att man verkligen vill ha tråden som favorit men för att ta bort den krävs bara ett klick.

Jag undrar bara.

Sv: Varför?

Jag vet inte om jag en gång i begynnelsen har ställt in det så men om jag svarar i en tråd så blir det automatiskt en prenumerationstråd.

(Jag har tagit bort mailfunktion dock, så många mail vill jag inte ha)

Sv: Varför?

Det går att ställa in på kontrollpanelen så att alla trådar man skriver i automatiskt hamnar på prenumerationslistan.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Mat Ny kaffeautomat på jobbet så de har plockat bort de allmänna mjölkpaketen. Jag dricker te och vill till de teer jobbet erbjuder ha...
2
Svar
28
· Visningar
1 014
Senast: lil-sis
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka