Varför? -tråden

När man tappar något litet på golvet så åker det alltid in under soffan eller sängen. Varför?

När jag ligger i soffan (tittar på tv) så har efter ett tag min vänstra socka vridit sig. Alltså ett helt eller halvt varv på kanske en timme, inte kasat lite snett bara.
Varför?

Samtidigt så vrider den högra sig inte alls, utan sitter normalt och väldresserat kvar som den ska på foten.
Varför?

Varför visar det sig när jag försöker få ihop ett par av alla udda ridvantar jag har på lager att jag bara tappat bort samma ena.

Liknande trådar

Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 518
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
540
Senast: MJLee
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar