Varför? -tråden

När man tappar något litet på golvet så åker det alltid in under soffan eller sängen. Varför?
 
När jag ligger i soffan (tittar på tv) så har efter ett tag min vänstra socka vridit sig. Alltså ett helt eller halvt varv på kanske en timme, inte kasat lite snett bara.
Varför?

Samtidigt så vrider den högra sig inte alls, utan sitter normalt och väldresserat kvar som den ska på foten.
Varför?
 
Varför visar det sig när jag försöker få ihop ett par av alla udda ridvantar jag har på lager att jag bara tappat bort samma ena.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 255
Senast: Red_Chili
·
Fordon Samtliga kanaler på bilradion brusar bara. Den hittar heller inga kanaler om jag gör en sökning. Vad kan vara fel och vad gör jag åt det?
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 701
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Jag ska inte åka till USA om deras dasspapper är så uselt så det är en grej att man blir ren i röva när man använder det.
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 639
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp