Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Jobbade på Europolitan för längesedan och då var de fyra första siffrorna operatörens nummer, typ som ett riktnummer. På den tiden hade Europolitan 0708 och 0709.
Tycker som dig oavsett.Tycker jag tvärt om, men det är nog för jag har ett så lätt nummer
Ja, det känner jag väl till eftersom min familj just har ett 6-siffrigt nummer i Stockholm . Men jag tror jag skrev att majoriteten hade 7 siffror (tror innerstan fick ha kvar 6).Det finns fortfarande sexsiffriga nummer i Stockholm. Ja, eller jag känner till ett iallafall.
Och en massa folk har fortfarande femsiffriga nummer också.Haha, okej. Ni har överbevisat min teori
I Göteborg där jag är uppväxt var alla telefonnummer på sex siffror under min uppväxt. Sen utökades numren till sju siffror även där.
Det är ganska enkelt.Ja, det känner jag väl till eftersom min familj just har ett 6-siffrigt nummer i Stockholm . Men jag tror jag skrev att majoriteten hade 7 siffror (tror innerstan fick ha kvar 6).