Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För folk kan inte ITU-T E. 123 Standarden! barbarer!Varför skriver folk mobilnummer på olika sätt? En del skriver 070-xxxxxxx och andra skriver 0703-xxxxxx. Är det bara en smaksak?
Jag förstår att det finns en plan, men jag fattar inte vilken modell som är rätt och vilken som är fel. Nu törs jag inte säja vad jag tycker för det är ju risk att jag är en barbar. Bevare mej väl.För folk kan inte ITU-T E. 123 Standarden! barbarer!
https://sv.wikipedia.org/wiki/TelefonnummerJag förstår att det finns en plan, men jag fattar inte vilken modell som är rätt och vilken som är fel. Nu törs jag inte säja vad jag tycker för det är ju risk att jag är en barbar. Bevare mej väl.
Jag grupperar mitt nummer 07xy-abc abc, för det är lättare att komma ihåg än 07x-yab ca bcVarför skriver folk mobilnummer på olika sätt? En del skriver 070-xxxxxxx och andra skriver 0703-xxxxxx. Är det bara en smaksak?
Tycker jag tvärt om, men det är nog för jag har ett så lätt nummerJag grupperar mitt nummer 07xy-abc abc, för det är lättare att komma ihåg än 07x-yab ca bc
Jag grupperar mitt nummer 07xy-abc abc, för det är lättare att komma ihåg än 07x-yab ca bc