Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skulle bara veta hur mycket information det finns i en bajshög!
Säkert en hel del med revir och göra, min häst luktar alltid länge och sen skiter han över den andra högen.
Det du beskriver har jag fått lära mig är hingstbeteende, att en hingst (eller valack som fortfarande tror den är hingst) bajsar över en annan hög, och även att börja stampa och krafsa i en bajshög nästan aggressivt (min gör så ibland, sent kastrerad valack, särskilt om den känner lukten av en "rival" som sagt).
Just lukta på bajs gillar väl däremot de flesta, kolla av läget.
Ja så kan det säkert vara!
Har aldrig varit med om något sto som krafsat på högar och bajsat ovanpå, men det betyder ju inte att det inte existerar!
Hästar är inte revirbildande, så det har inte med revir att göra.
Det du beskriver har jag fått lära mig är hingstbeteende, att en hingst (eller valack som fortfarande tror den är hingst) bajsar över en annan hög, och även att börja stampa och krafsa i en bajshög nästan aggressivt (min gör så ibland, sent kastrerad valack, särskilt om den känner lukten av en "rival" som sagt).
Just lukta på bajs gillar väl däremot de flesta, kolla av läget.
Inte revir på det sättet menar jag, men dom har en väldigt koll på hästar runt omkring dom.
Ja, det är ju en annan sak. Jag tror inte att det finns gräsätare som bildar revir överhuvudtaget, inte på något sätt eller i någon mening av ordet (om det nu finns så många sätt ordet kan tolkas på?).