Varför kräks...

K

kickan_g

min mycket gravida katt?? Vet inte riktigt när hon ska ha,men hon är MYCKET tjock. Ungarna rör sej minder nu än förut och så sover (eller vilar) hon nästan hela tiden.

Men jag undrar mest: varför kräks hon? Hon har kräkts 4 ggr idag. O i stort sett bara galla.

Sv: Varför kräks...

Dräktiga katter kan må illa precis som gravida kvinnor kan göra. Det är inget konstigt.

Okey. Tack. Undrade lite eftersom hon aldrig gjort det förut under dräktigheten. Blir lite fnoskig eftersom förra katten hade sånna besvär med att föda ut ungarna.

du kan ju alltid ringa å rådfråga en veterinär de kostar ju inget å dom om några vet nog , tänkte mest på att du skrev att hon inte gjort de för ... känns ju alltid tryggast att veta säkert

Ja det blir nog ett samtal till vet sen om hon fortsätter.
Sen en sak till jag undrar över: hur ser man att en katt har verkar? Det var 2 år sen jag såg det och har glömt hur det ser ut.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 918
Senast: gulakatten
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Murray
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 558
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar