Varför kan jag inte se Solsidan i helgen?

Singoalla

Trådstartare
Jag ska ta med mina småsyskon på bio i helgen och dom har önskat Solsidan filmen. Varför i hela fridens namn kan jag inte boka biljetter någonstans i Stockholm i helgen? Går man in på filmen och väljer Stockholm på SF:s webbplats så kan man välja idag, i morgon eller torsdag. Sedan är nästa datum nästa tisdag. Någon som vet varför den inte går över helgen? Eller har jag fattat fel? Försöker hitta info men hittar inget.

Jag ska ta med mina småsyskon på bio i helgen och dom har önskat Solsidan filmen. Varför i hela fridens namn kan jag inte boka biljetter någonstans i Stockholm i helgen? Går man in på filmen och väljer Stockholm på SF:s webbplats så kan man välja idag, i morgon eller torsdag. Sedan är nästa datum nästa tisdag. Någon som vet varför den inte går över helgen? Eller har jag fattat fel? Försöker hitta info men hittar inget.
Är det inte något med att helgbiljetterna släpps på onsdagar eller så?

Bioprogrammet släpps onsdag. Kolla imorgon.

Hm.. nä, jag får upp info om att filmen inte visas tex på lördag om jag väljer det... Märkligt..

I min stad släpps biljetterna till helgen på onsdagen. Så säger samma som övriga, kolla imorgon :)

Ska kolla!

Men premiärer måste väl släppas tidigare? Vet att vi köpte biljetter till Skönheten och odjuret premiären minst en månad i förväg, och den gick på en fredag. Jag kanske bara har gått på premiärer senaste åren :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Äntligen är veckan slut igen. Det har varit en rätt intensiv vecka. I tisdags red jag vita ponnyn, i onsdags red jag ridlektion på brun...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: mandalaki
·
Äldre Sonen (8 år) och jag packar bilen och far de 50 milen ner till Malmö på tisdag nästa vecka. Vi har bokat hotell vid Stora torget och...
Svar
16
· Visningar
1 013
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 431
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
41 846
Senast: norrsol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar