T
tlda
Min häst gnisslar jätte mycket tänder! och jag är så himla less på det nu!! men de är mycket mindre när jag rider ute hemma en på träning och tävling, det verkar som att han gör det när man sätter lite press på honom.. Jag har lått flera vetrinärer tittat på tänderna och raspat men ingen vet vad de kan bero på och han blir masserad regelbundet i fall det skulle vara några spänningar, och jag har provat massor med bett just nu har jag "flippan bettet" och det går han bäst på av dom jag har testat,
det verkar som om han har haft nå problem innan jag köpte honom eftersom han gjorde det redan då och sen gjort det till en ovana? eller något jag har ngen aning om vad jag ska göra jag har verkligen försökt göra allt jag kan..
jag har fått höra att man kan kasta grus i munnen på dom men det känns inte aktuellt eftersom de måste ju bero på någonting? och jag har även fort höra att dom kan må dåligt mentalt? jag vet inte alls,
Är jätte tacksam om någon kankse har en lösning eller vet vad de kan bero på!
det verkar som om han har haft nå problem innan jag köpte honom eftersom han gjorde det redan då och sen gjort det till en ovana? eller något jag har ngen aning om vad jag ska göra jag har verkligen försökt göra allt jag kan..
jag har fått höra att man kan kasta grus i munnen på dom men det känns inte aktuellt eftersom de måste ju bero på någonting? och jag har även fort höra att dom kan må dåligt mentalt? jag vet inte alls,
Är jätte tacksam om någon kankse har en lösning eller vet vad de kan bero på!