Varför balanserar man så?!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Cambrie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 970
:idea: Jag är inte riktigt säker jag heller vad som kan menas med det - men det finns en galoppsko som ser ut ungefär så där..fast den brukar ju jag använda fram i de fall hästen har sin motor där..och bara i sällsynta fall, har bara gjort det 2 ggr. Fick tipset av en god vän på Täby och tänkte att; "ja va fn.." Funkade så där. Men den är alltså tänkt att sitta bak på en galoppör.

Det är oftast främre delen av hoven som slits mest. Det är därför en del använder de halvrunda skorna (mest fram)för att skydda. Bak tror jag inte att det är lika vanligt. Har bara haft några sköthästar som haft det och det har varit tunna guldskor med minsta brodden. Det har de bara haft för tävling.

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Cavallo
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 080
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 117
Senast: Claraclara
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 546
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31