Varför är det så?

Linduzz

Trådstartare
Vi har en kattunge på 5veckor. Han kommer alltid till mig, klättrar på mig och vill gosa med mig. Och jag bara finns typ. Men sambon däremot som vill gosa o kela med honom går han inte till?

varför drar han sig till mig, som "inte vill" gosa o kela med honom? Istället för att gå till den som mer än gärna kelar o gosar?

Nån som förstår?

Sv: Varför är det så?

Han har väl helt enkelt fattat tycke för dig?
Såna är mina 6-veckors oxå.
Fast där ÄR det visserligen jag som mest håller på med dem så det kanske känns mest logiskt för dem..
Annars vet jag inte...
Han kanske gillar din lukt eller nåt.. ;) Det är väl roligt att han gillar dig? :love:

Tror de funkar så...;) Innan när jag var lite rädd för katter och inte tyckte om dem så var det alltid mig de klängde på och ville bli kelade av. De som verkligen ville gosa med dem var som luft!!:rofl:

Gosh, jag blir tokig snart.. Han hoppar upp i knät när jag har dottern där, jaag lyfter bort honom, han hoppar upp på bordet, jag lyfter bort honom, upp i knät. Suck! uppmärksamhet eller vadå:rofl:

jag tycker om katter, men ändå inte. Hur man nu kan göra det..

Det är inte möjligtvis så att du ammar...då luktar du ju supergodis för en kattbäbis

Aha! Kan det vara så? JO jag ammar ju dottern. F´Då kanske det förklarar ett å annat varför han är så på mig..

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
432
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 949
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 387
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar