Islandshästryttare
Trådstartare
Jag hoppas att det går att välja på flera färger. Jag tycker den här ljusgröna är lite jobbigt att titta på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur. Jag fick (såklart) också panik av det orangea, men tänkte "Nä, jag ska inte börja skrika och klaga än. Är det kvar imorgon, då protesterar jag, men Gunnar lär testa det här och inse att det inte blev bra"Älskar att jag ändå kan lita på att det skapas trådar när @Gunnar leker med färgerna. Gillar skarpt den ljusgröna som är nu och tyckte den orangea var skarp men glad ändå.
Oerhört jobbig färgJag hoppas att det går att välja på flera färger. Jag tycker den här ljusgröna är lite jobbigt att titta på.
Nu efter en del ändringar under dagen är jag ganska säker på att kontrasterna är lite bättre än de var på den gamla stilen som fanns i går.
Folk brukar klaga mycket vid för stora kontraster.
Jag har nu gjort några små justeringar framförallt när det gäller en del gröna nyanser.
Jag håller med och har nu ändrat lite igen.Bättre!
Men den gröna i Bukefalos-loggan är för grön nu, den borde vara samma gröna som svars-knappen om du vill knyta ihop den.
Och den ljusgröna bakgrunden skulle kunna vara ännu lite gråare för att fullt ut matcha den mörkare som är bakgrund för nytt-profil-mail-notiser-sök.
Jag har gjort ytterligare en liten justering för att grön text skall synas lite bättre på mörkt tema.I mörkt läge är texten i menyn svår att se när headern är så ljusFärgen är snygg, men hade föredragit en mörkare så skärmen blir lättare att se och använda. Mörkt grön för oss som väljer mörkt tema och denna ljusa för dem som väljer ljusa temat?