Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Ja det borde finnas som tillval utan att det skulle kosta skjortan:crazy:
Alltså få välja färg.Men men...Ngt jag märkt är at det för några år sedan var väldigt populärt med rutiga barnvagnar för de flesta går fortfarande omkring med dem + att det finns många såna ute på begagnatmarknaden.
 
Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Sittdelen kunde vi inte välja färg på, den fanns bara i svart. Liggdelarna gick däremot att få i varierande färg. Men eftersom vi inte kunde enas så valde vi marinblå eftersom vi bedömde det som den bästa färgen ur andrahandssynpunkt. Tråkigt, jag vet! ;)

/Timsetim
 
Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Just nu är det ju mest färgglada barnvagnar som är inne. Men bara enfärgade.

Vi köpte svart dels för att vi tyckte det var snyggt och att det är neutralt, så den dagen vi säljer vagnen tror vi att fler är intresserade.
 
Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Jag köpte en begagnad vagn som första vagn, då helt okunnig tog jag vad jag fick. Det blev en svart vit pepita rutig, mest som grå och svart alltså. Efter den en ny, valde mellan svart eller mest grå med vita detaljer. Tog den grå. Men efter denna + en blå shoppingvagn som jag tog för den var på rea ( återigen inget färgval att tänka på ) så tröttnade jag rejält på dessa färger!! Så sista vagnen till detta första barn blev en rödblå paraplyvagn köpt på utlandsemestern.

Till andra barnet däremot...jösses...blev en mammanörd.....mycket mer orolig, tog tillvara på tiden och gör än idag. Barnvagnshopaholic osv. Jag är likt min far bekväm av mig ich varför köra en rostig skrothög när man kan köra mercedes? Har köpt begagnat och några nya som sedan sålts vidare för att jag aldrig är nöjd. Eller bara nya behov. Har haft 15 vagnar till 2 barn. Men det är tillbehören jag gått back på inte vagnarna. Har haft alla möjliga färger, älskar tex helrött. Men nu ska jag faktiskt testa en helsvart för första gången eftersom jag insett att jag kan variera tillbehör i oändlighet då. Min son har mycket röda kläder oxå, så ibland kändes det lite väl med en helröd vagn oxå. Fick aldrig frågor om könet då han är kortklippt men ändå....för mycket helt enkelt.

Dessutom i efterhand har jag kommit på att mycket svart eller helsvart, är trots allt mycket snyggare än mycket grått som är världens fulaste färg....rött svart och vitt är favoriterna här :banana:
 
Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Jag tycker att hela Göteborg kryllar av röda, oranga och gröna vagnar. Jag funderade faktiskt häromdagen om det var dem med mest färg på vagnen som vinner.
Dessutom är vagnarna små tycker jag.
 
Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Jag tycker att hela Göteborg kryllar av röda, oranga och gröna vagnar. Jag funderade faktiskt häromdagen om det var dem med mest färg på vagnen som vinner.
Dessutom är vagnarna små tycker jag.

Du bor i en storstad, då behöver man en liten vagn, annars kommer man inte fram någonstans! ;) Ute på landet vinner stora slagskepp! :)

Till diskussionen har vi en oliv/mörk orange(brun) som jag gillar skarpt rent färgmässigt, sen har vi en blåmönstrad sittvagn som jag oxå gillar. Det är de enda vagnarna vi har har haft och det blir inga fler... Vi har lånat/hyrt sulkyvagnar på semestrar som har fungerat utmärkt då men inget jag skulle vilja ha här hemma.
 
Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

*knapplån*


svart vagn är lättare kränga då man är färdig med den, kanske därför.... själv har vi en silver o rosa vagn hehehe :-)
 
Sv: Varför väljer de flesta SVART barnvagn!

Jag vill ha en mörkblå barnvagn, tycker det finns många mörkblå, begagnade "förra årets modell" till rimliga priser, på t ex Blocket =)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort...
2
Svar
39
· Visningar
1 579
Senast: Acto
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
804
Senast: Takire
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 190
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp