Varför togs mitt inlägg bort?

Status
Stängd för vidare inlägg.

ztsu

Trådstartare
Jag är ny här, så jag kan ha missat någon regel. Får man inte fråga om ekonomiska råd inför sitt hästköp?
 
Sv: Varför togs mitt inlägg bort?

Läs det nålade inlägget överst på sidan. Andra stycket tredje raden var det nog. Där får du svar på din fråga.
 
Sv: Varför togs mitt inlägg bort?

Tack!
Finns det någon annanstans man kan få ekonomiska råd inför ett hästköp om nu detta är fel forum?
Jag är novis och tycker det är svårt att veta vad hästen "är värd".
 
Sv: Varför togs mitt inlägg bort?

ta hjälp av tränare eller andra erfarna hästmänniskor som du litar på
 
Sv: Varför togs mitt inlägg bort?

Jag brukar säga att ingenting är värt mer än vad någon vill betala för den/det.

Om jag söker en dressyrhäst för de högre klasserna är kanske ett travar-sto inte värd ett öre för mig även om hon har sprungit in miljoner. Söker jag däremot ett sto för trav-avel är hon värd en hel del.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 201
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 177
Senast: Squie
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
252
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 878
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp