Ego ? var du som sa blåsa upp sitt ego ..skänka till välgörenhet istället .what?? nej verkligheten , den är så här ..vi hade själva vårt Quarter sto till salu för 100 000 kr , fanns köpare, men hennes kotledsinflamation gav inte med sig , däremot såldes hon nu efter T- märkning som avelssto till en Quarter uppfödare för en något mindre summa DOCK MKT högre än 5000 kr
hade också en bra försäkring , då hon var värd en del , tävlad med mkt bra resultat AQHA Youth , flertalet AQHA ROM mm , AQHA HIGH Point Grand Shampion Mare ... Jag skulle alldrig ha låtit denna duktiga häst säljas för en liten summa , skänka bort .. hon har kostat oss flertalet 1000 lappar för att få meriterad. Tråkig attityd från dig ARIZONA som inte kan uppskatta bra hästar och deras värde , men jag ser varje månad att dem bra dyra , dem blir sålda ..." för några vill uppleva att få sitta i en rostfri snygg bil, och glädjas " och jag missunnar inte den ryttare som köper en för 10 000 kr heller , bara dem har kul tillsammans , ska vara en glädje att äga häst
Jag kanske inte förklarade bra ..pratar om BRA Quarters BRA PAINTS ..INGA korsningar..dem ligger inte på samma prisnivå ..