Vård/besökshundutbildningar

Lejonelle

Trådstartare
Ni som har färdiga eller blivande vård/assistenshundar, terapihundar eller motsvarande, vilket utbildningsföretag har ni valt och varför?

Har försökt ta reda på mer om de olika vård/terapi/besökshundutbildningar som finns och tycker det är snårigt. De olika företagen har olika utbildningssteg och olika benämningar för liknande saker. Svårt att veta vilket som är bra så jag vänder mig som vanligt till bukeexpertisen :bow: för att slippa göra alla misstag själv.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 155
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 768
Senast: help_me
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 507
Senast: kem
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 365
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar