Vårbilder!

I

IIII

Även djuren börjar känna att det är vår, så här var vyn från mitt sovrumsfönster när jag vaknade imorse:

rabockar1.jpg

rabockar2.jpg

rabockar3.jpg

rabockar4.jpg




Hoppas andra fyller på med fler och ännu härligare vårbilder allteftersom!
 
Sv: Vårbilder!

menar du allvar?? OJOJ

Här har jag snö ända upp till två decimeter på sovrumsfönstret (bor ett halvt plan upp)
Snön ligger meterhög och att plumsa upp till knäna till jobbet har varit ett faktum dom senaste dagarna...

Bara liiiite avis!!
 
Sv: Vårbilder!

men guud!!
vart bor du? här är de oxå en massvis med snö meterhögt!

Vill flytta till dit där de inte är någon snö!

Vilka fina bilder du har fått.. dom är så söta :love:
 
Sv: Vårbilder!

I södra Skåne.

Visst är de fina! Årskiden var ännu sötare där de sprang omkring och hoppade och skuttade, men de var för snabba för att jag skulle lyckas fota dem.

Här är beviset på att våren är kommen - vintergäck:
vintergack.jpg
 
Sv: Vårbilder!

:love: Wow! Bockarna är underbara, men jag får ännu mer vårkänslor av att se barmark!! Jag längtar!
Vi har ca 4 dm snö här, och just nu snöar det. Tjoho... Men plusgrader är utlovat inom kort så jag håller tummarna :)
 
Sv: Vårbilder!

Det där gröna som finns på marken har jag något avlägset minne att jag har sett förr, kommer dock inte riktigt ihåg vad det heter.

Härliga bilder! :laugh:
 
Sv: Vårbilder!

här så skulle vi inte ens se rådjuren pga snön...

såg en i tisdags som var smart och sprang där det var plogat :D
 
Sv: Vårbilder!

SeSaN, Red_Chili, owesmatte, eldione: Roligt att ni tyckte att bilderna var fina! Tack! :)
 
Sv: Vårbilder!

INGEN SNÖ?
ÅH jag blir galet avis.. Här ligger snön tjockt och det är svinkallt.. Hade några milda dagar då det hann smälta en del men det kom lika mycket ny snö sen.. :cool:
 
Sv: Vårbilder!

Åh vilka fina bockar!

Här kvittrar fåglarna, och lite av bilvägen börjar synas, det är de enda vårtecknen vi har än. Snödjup - 85 cm.....
 

Liknande trådar

Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 934
Senast: Nepenthe
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp