vårat hönshus

FrittePower

Trådstartare
:)
JA äntligen är det snart klart! lite färg på väggar och lite mera inredning så...Kolla in BILDERNA!
sen ska vi köpa höns! gärna några som värper roliga ägg (typ gröna)...och bygga hönsgård också måste vi göra innan. ;)

hnshuskorts.jpg

hnshusfram.jpg

hnsingng.jpg

hnsdelen.jpg

hnshusetfnster.jpg

hnsreden.jpg

:D hehe...la ni märke till klinkersen på golvet :angel:

Sv: vårat hönshus

x1pbglk-vqL4BuNncn5nyAF64nkia-Qnz-VCgUJ86_tRQUjlIY71mxCAWQNknIZhYaEfFsurNKo3AFYDh62t0kqcQWINegrWiQZwLEhaoOiUN8eweS3g3WhDN__8nBlvWO0T-XoftqW_9J7in_dxF95rg

x1pbglk-vqL4BuNncn5nyAF64nkia-Qnz-VCgUJ86_tRQVMr9EOc_nndV93zJDe9jenre7arU1h6y-jR_6tNfTF4MZ5Gf4M4cUg2Ts_gRl3DREMMTNhg6cCNcXS4YYBghiYR5PfTgHBexNcwSucIaFOLg

Så här ser vårt blivande hönshus ut just nu. Det ska renoveras och isoleras och målas och allt som behövs och sedan ska hönorna flytta in. Dock har vi bara en höna nu.....

Men det ska bli fint! :love:

ja erat kommer ju bli toppen det med! va smart o ta tillvara nåt hus som man inte använder!! vi fick ju bygga helt nytt och det blir ju dyrare!

va ska ni ha för höns? (raser)

Duuuu, det är hål i golvet. Tror du inte det blir golvdrag.

:rofl: En trött mizz ser roliga saker. :crazy:

WOW vilket lyxigt hönshus!!! Superfint! Tittade till många extra gånger på golvet nog!!! Men tror ni inte det hade blivit billigare ändå att köpa äggen i affären???? *fniss*

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 335
Senast: Ajda
·
Lantbruksdjur Nu har det äntligen blivit klart att vi blir med höns på halvön i vår! Ingen av oss på gården kan någonting egentligen om höns, jag är...
2
Svar
22
· Visningar
4 751
Senast: Kilauea
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama