Våra pinglor!

LillMumlan

Trådstartare
Mammas och min Ragdoll, Sockan.
Planen var från början att vi skulle ta en-två kullar av henne, men nu är hon lite mer än två år och hon är fortfarande lite för liten så hon får istället ägna dagarna åt att enbart vara Diva! :love:
bilder016.jpg

Mammas och min Norska Skogskatt, Katrina.
Katrin är nu ca två år och vi letar som dårar efter en trevlig hane att para henne med. Hon är en helt underbar katt som vi fick ta över i vintras och eftersom hon är så fruktansvärt go och väldigt stilig så får hon, istället för Sockan, föra sina gener viare. :)
Katrina.jpg

Sv: Våra pinglor!

Katrina hade en väldigt vacker teckning.
Och Sockan såg verkligen ut som en diva. :p
Jättefina kissar! :love:

Sv: Våra pinglor!

Ja, Katrina är faktiskt väldigt fin! :love: Och Sockan är verkligen en liten diva ända ut i svansspetsen, hon är nästan lite för fin för att leka inför folk, det passar ju inte en fin dam! :p

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 478
Senast: monster1
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 977
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar