Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cortez har ju lämnat Charlie Drum som gick GP dressyr och hingsten Corrado WL, även han GP häst.
..och inte heller Briar har väl ännu några resultat i aveln som kan kvalificera honom???
Ähh...jag förstår helt enkelt inte resonemanget....så i fortsättningen läser jag bara vidare och försöker förstå...)
Anledningen till att Alcatraz kom med var att han har avkomma som gick WC i dresyr om jag inte missminner mig. Men det kan vara att jag har fel och han är mycket flyttbar från listan. De namnen jag har är World Cup vinnaren Attention. Amidous ska ha gått VM för unga hästar, vet inte hur det gick dock..
Han räknas som en multitalang och jag kopierar vad jag skrev i inlägg nr 9 i tråden:
Detta är uppgifter jag tagit från hans eget faktablad, och huruvida det stämmer eller ej kan jag inte garantera. Jag har sett flera videos på hans avkommor som rör sig betydligt mycket trevligare än en del av de dressyrhingstar vi har att tillgå i Sverige. Men huruvida han platsar på listan eller ej kan jag inte svara på, det är upp till er att bedömma...
U
Svar till tråden i allmänhet..
Ok...men...flera godkända söner har inte Briar (om man nu inte räknar Meges godkännande i Oldenburg iofs.)..och Biggles start i GP trodde jag inte var tillräckligt..men men absolut hellre fria än fälla...) så han kan vara med..)
KL
På Ridsports hemsida listas världens bästa dressyrförvärvare!
1. Donnerhall
2. Warkant
3. Weltmeyer
4. Lauries Crusador xx
5. Florestan
6. Flemmingh
7. Rubinstein
8. Ehrentusch
9. Wanderer
10. Master 850