Skönt att höra att vi inte är ensamma om problemet! Ska testa om han kanske tycker bättre om när hundkulorna är lite "varma", läste om någon som hade värmt kulorna till lagom ljummen temperatur och då hade den hunden gillat det. Jag tycker inte heller det är läge att börja trixa för mycket med maten, men man blir så orolig... ska testa det där med filmjölken också. Vällingen går ju ner så jag ska ringa och rådfråga veterinär om i kanske ska ge välling två gånger om dagen och hundkulor däremellan. För han är SMAL! Känns som ett litet skelett att ta på. Han är i och för sig pigg och glad och bajsar trots allt 2-3 gånger om dagen (det blir ju inte mer för han äter så dåligt). Hade gärna sett att jag fått torka golv lite oftare
men...
Han har varit så otroligt lugn, inte gnällt utan sovit hela nätterna (utom första natten då han vaknade en gång och vi fick byta lite tidningspapper och gosa en stund). Nu sover han från 23-7. Han är självständig och framåt men naturligtvis har det på alla sätt och vis ändå varit en stor omställning som tärt på krafterna. Jag tror säkert att han kommer igång att äta när han blir tillräckligt hungri och lär sig äta hundmat (han verkar ha svårt att tugga, det mesta kommer ut igen) men det kommer nog ta sin lilla tid.