Var tjugonde minut blir det mörkt i nya stallet

Sv: Var tjugonde minut blir det mörkt i nya stallet

Kanske dags att införa samma typ av relä som standard i kommunala byggnader i Burlöv.

Haha!! Vi lever ju på 2000-talet. I dags läget finns det så otroligt många bra lampor som inte kostar många öre att driva. Kanske något dyrare inköpspris men så mycket billigare i längden.

... Det är inte första aprill idag va??

Haha va? Låter jätteknasigt. Vem kom på den briljanta idén?

Jag undrar, har deras hockey och fotbollsplaner liknande på sin belysning???

Hörde att en av skånes fotbollsklubbar (malmös?) gnällde över att de skulle få så "lite" i vinstseger pengar i år... Det var Sjukt mycket pengar. När ska ridsporten få så mkt pengar undrar jag...

Senast ändrad:

Det verkar som om dumhet är en merit när det gäller politiker :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: soom
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 410
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 904
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25