Sv: Vår/sommartråden!
Jag känner mig helt lost också fast jag har tävlat ganska mycket FT, senaste var ju ett år sedan
Det är ju så sjuukt mycket saker som ska kommas ihåg
Jag fick iaf framletat nummerlappsväst, medical card och ryttarbok. Även gula klockan som inte blivit använd på flera år eftersom det blev förbjudet fick i sig ett nytt batteri (vilket var ett jäkla pilleri-jobb
) och är nu levandes igen. Tejp till skydden har jag såklart glömt fixa, hittade några gamla nästan tomma rullar så får se hur långt de räcker. Hmm, hoppstövlar har jag inte heller fixat nya sedan de gamla gick sönder i dragkedjan (bara ett och ett halvt år sedan), men visst får man rida med skor och shortchaps?
Broddar hoppas jag jag har tillräckligt med, hittade påsen i alla fall...
Och justja, måste komma ihåg att gå ut och hämta tyglarna med gummifoder i sadelkammaren här hemma!
Nej, nu ska jag duscha och försöka hinna sova. Är iaf glad att jag inte rider först ut kl 07.30
, startar strax innan 10 så nu räcker det att ställa klockan på "bara" 4. Och min stackars mamma som ska med har varit i Hufvudstaden och sprungit Tjejmilen, så hon kommer väl hem samtidigt som jag stiger upp ungefär. Fälttävlan är kul nästan jämt
Väl mött ute på banan imorgon alla bukefalister och lycka till