PetiteFrancaise
Trådstartare
Vad finns det för bra sidor (om det ens finns några) där man kan söka efter ponnyer? Jag letar efter en speciell ponny nämligen och skulle vilja veta vad det blev av honom. Tyvärr vet jag bara hans namn och färg, alltså varken ras eller födelseår eller var han föddes. Jag har sökt på Blå basen och Häststam utan resultat.
Jag minns inte ens exakt hur länge sedan det var han såldes, men jag kan tänka mig att det var en sisådär 15 år sedan. Jag har ingen kontakt med de dåvarande ägarna längre, allt jag vet är att han såldes till en "hästhandlare". Det var så de uttryckte det. Jag var ganska ung vid tillfället så jag grävde inte vidare i det då, men jag har tänkt mkt på honom på senaste tiden.
Säkert omöjligt att hitta honom men friskt vågat hälften vunnet.
Jag minns inte ens exakt hur länge sedan det var han såldes, men jag kan tänka mig att det var en sisådär 15 år sedan. Jag har ingen kontakt med de dåvarande ägarna längre, allt jag vet är att han såldes till en "hästhandlare". Det var så de uttryckte det. Jag var ganska ung vid tillfället så jag grävde inte vidare i det då, men jag har tänkt mkt på honom på senaste tiden.
Säkert omöjligt att hitta honom men friskt vågat hälften vunnet.