Gratis P i Sthlm på helgerna, kan vara knepigt att finna p-plats men nån hittar man alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men om man hittar nån så kostar det skjortan. Jag har inga problem med att köra i Stockholm, med bra gps och tålamod med alla jevla ständiga vägbyggen som är det minsta problenet, men parkeringsissues har kungliga huvudstaden så det sjunger om det. Fi fan, hittar man någon tom plats att knö in sig på så kostar den typ skjortan. Iallafall så här jag gjort vad jag ska i innerstan, nu ska jag slå ihjäl ett par timmar i Solna innan det är slut på konserten. Suck. Jag skulle stannat hemma.Gratis P i Sthlm på helgerna, kan vara knepigt att finna p-plats men nån hittar man alltid
Inte överallt (inte grön och röd zon), men visst borde det gå att hitta gratisplatser om man inte måste stå mitt i stan (eller på huvudgatorna).Va? Parkering på gatan är gratis i sthlm på helgerna.
Ja och i Solna/Sundbyberg är det inga problem att parkera gratis.
//lantis på riktigt
Va? Parkering på gatan är gratis i sthlm på helgerna.
Inte överallt (inte grön och röd zon), men visst borde det gå att hitta gratisplatser om man inte måste stå mitt i stan (eller på huvudgatorna).
//lantis på riktigt
//lantis på riktigt
Sorry, men jag var upptagen med 50-årskalas hela gårdagen. Och egentligen fredagskvällen åsså.Men det var ju såna tips jag ville ha ju! Kunde du inte klämt fram det liiite tidigare?
I Sorsele parkerar man på trottoaren om det finns en sån. Även om det finns plats på gatan.I övrigt brukar jag inte åka in i sthlm lördag förmiddagar, förmodligen pga trafiken - och inte så jätteofta annars heller - men när jag gör det, då planerar jag vart jag ska, kollar kartor, gissar - och har sällan problem att parkera gratis.
Naturligtvis får man räkna med att leta några minuter, men å andra sidan kan man inte förvänta sig att Stockholms innerstad ska vara lika med med Sorsele, Grythyttan eller Hällekis.
De gånger jag har känt att jag haft ett behov av att parkera i Sorsele, har jag bara svängt in på macken. OKQ8, väl..?I Sorsele parkerar man på trottoaren om det finns en sån. Även om det finns plats på gatan.