Vår och sommartråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, Kinda var sjutton ligger det? Om du har nära är det långt för mig :idea:

Verkar inte som gärds kommer ut med någon jädra propp :rage: Men jag åker nog till Dagstorp istället då helgen efter.. eller till Askim, det är ju betydligt närmare men jag vill inte heller rida på 40 bana haha dom har ju bara debutant där. Vi får se hur långt jag kommer i terrängträningen och vart jag startar upp. Gärds hade varit perfekt, gillar deras 100 klass bana skarpt!

Någon som ridit Dagstorps 100 bana på senaste?

Jaha då kanske det inte är så långt ifrån mig trots allt då? Bara 21 mil enligt en koll på google

har sett att ted ska ha en 4 dagars fälttävlans kurs i sommar:laugh: med dressyr 2 dagar, hoppning en dag och terräng sista :love:. är väldigt taggad på att anmäla redan nu så att man får en plats :bump:

har sett att ted ska ha en 4 dagars fälttävlans kurs i sommar:laugh: med dressyr 2 dagar, hoppning en dag och terräng sista :love:. är väldigt taggad på att anmäla redan nu så att man får en plats :bump:
Fem väl? Två olika terrängbanor läste jag? Eller vi kanske pratar om olika :-D de har iaf alltid ett på sommaren, likt Tysklandsresan fast hemma :-)

@fio Ja, 7 mil typ från mig skulle jag tro, så ganska nära i Östgötska mått :)

Trist med 40-bana och hoppning inomhus men det får bli som det blir. Är för snål/fattig för att åka långt för att rida 90-klass...

Jag var ju med där förra sommaren. Väldigt trevligt var det!!

är ju väldigt nära och kostar ju inte mycket mer än 5 vanliga tränings tillfällen och 2 banhyror heller :).

Nej, varannan. Men min erfarenhet säger mig att det kommer att vara de helger som det är lämpliga tävlingar! :D

Jag blir med sugen! Blir ganska mycket pengar dock, med resan, box och boende..
behöver du bara box så har jag en box ledig, och ngn hage ;). och med bil är det ca 30min till både revinge och flyinge, lite längre till tågarp men inte mer än en timme.
(nej ingen reklam, hoppas bara på att @emma-vsm har släp för 2 hästar så man kan åka snålskjuts :angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 576
Senast: mackan
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 380
Senast: pews1972
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 212
Träning Eller jag vet inte? Om man en period i livet inte hinner utbilda sin egna häst, måste man då lämna iväg den för utbildning? Eller kan...
Svar
4
· Visningar
1 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka