Vår nya lägenhet

Sv: Vår nya lägenhet

Tack tack :D Jag hade inte ens vågat hoppas på att det skulle bli sådär bra på så kort tid, så jag har inte hunnit se allt som blev mindre bra än (utom dom mest uppenbara sakerna)

oj va långt ni har kommit på kort tid:eek:
Och va fint det blev :)
Jag ska flytta till helgen o kommer ta evigheter innan de blir bra hos mig, fast jag borde ha lärt mig nu när jag flyttar för fjärde gången på två år tycker man :D

Då vill vi se bilder! :D

Ja, det är egentligen väldigt mycket tur att vi kom så långt som vi gjorde. Vi började redan på fredag kväll med att flytta grejer, då var vi sex st som stökade och höll på. På lördagen var jag uppe redan vid halv sju på morgonen och stökade på, under dagen var vi sex st som slet som djur (tre körde grejer från gamla lägenheten och tre packade upp och fixade i nya, sedan åkte dessa tre och städade ur den gamla)

Kan även tillägga att det är knappt 200 m mellan lägenheterna ;)

jag har mindre än 200 mellan lägenheterna tror jag. Flyttar grejer ska bara ske nu på fredag. Sedan ska jag iväg på dejt troligen på lördag så söndag blir väl stökdag sedan börjar jag jobba så får se hur mycket jag hinner men bilder ska försökas tas så fort det ser okej ut. :)

Oj, ni har legat på bra ni ;)

Jag flyttade i fredags, vi var iofs bara 3:angel:, jag och pappa bar och körde medan mamma packade och städade i gamla lägenheten. Vi fick i iordning det mesta på fredagkväll och på lördag var vi och fixade det sista i gamla lägenheten som blev besiktad idag med betyget: "Har du ens bott här?" :D

Jag har inte hängt upp något på väggarna eftersom jag ska få ommålat och tapetserat så det får vänta tills det är klart, men i övrigt är det riktigt mysigt hemma hos mig så jag känner mig riktigt nöjd :)

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·
Hemmet Min Google-fu är inte så stark... Men jag har två ljusrör i badrummet; Philips Master TL-D 18W/830. Med tanke på standarden i lägenheten...
Svar
12
· Visningar
219
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 694
Senast: Sassy
·
Hemmet Jag har funderingar på att flytta från min lägenhet, eventuellt tillfälligt ett år. Det är av skäl som jag kommer få hyra ut i...
Svar
12
· Visningar
651
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att curla eller inte curla sina barn
  • Gamla trotjänare
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur