hej!! jag skulle gärna vela nominera mina 2 katter till din kattävling. Dessutom 2 av stallets kattungar.
Mitt namn: Lotta Kinnunen
Jag nominerar katten: Tiger
Kategori: Årets huskatt
Motivering: Tiger är den finaste katt jag någonsin mött. Han följer efter mig överallt och även fast han redan fyllt 3 år så beter han sig väldigt ofta som en liten kattunge. Busar gör han så mattorna flyger. Han hade väldigt svårt att acceptera en ny katt i familjen när vi fick Mimmi, men nu ligger han och tvättar henne och dom är som två syskon.
Han är helt enkelt världens finaste.
BILDER=
1
2
3
4
5
Samma katt nominerar jag till årets gulligaste
Motivering: Finns det mer att säga än att han är gulligast?
Bild= Ta bild 2,3,4&5 till det(dom ovan)
Dessutom nominerar jag foto nummer 1 till årets bild!!
Mitt namn:Lotta kinnunen
Jag nominerar katten: Mimmi
Kategori: huskatt & gulligaste
Motivering: Mimmi är en väldigt speciell och blyg dam, men ändå världens mysigaste. Hon spinner gärna högt och snurrar runt när hon sover. Hon är en riktig livsnjutare. Dessutom är hon ju otroligt söt. Så vad kan man mer begära av världens sötaste katt?
BILDER=
1
2
3
Dessutom nominerar jag foto nummer 1 till årets foto.
Mitt namn: Lotta Kinnunen
Jag nominerar katterna(eftersom de delar foto på en): Kurt, Maja & Molly
Kategori: Kattunge
Motivering: Detta är våra underbara stallkattungar som, nu när jag skriver detta, har flyttat till nya familjer. Men jag tycker ändå att de är så underbara så jag är tvungen att nominera dom. Håller ni inte med?
BILDER=
Maja & Kurt
Molly
Maja
Kurt
Huh.. detta var ju jobbigt att skriva upp. Är det något som fattas/inte fungerar så kan du ju alltid PM:a till mig..på bilderna måste du ta bort http:// för att det ska fungera.
Ha de bra! /Lotta