Var med i årets roligaste tävling - Bukegala KATT 2004

snurpe

Trådstartare
Passa på och var med i årets roligaste tävling! :idea: Tävlingen där det finaste du har, självklart din kisse ( :D) får stå överst på pallen.

HÄR KAN DU LÄSA ALLT DU BEHÖVER VETA

Väl mött! :banana:

/snurpe

PS. Denna nya tråd är skapad för att den förra blev så lång att hemsideadressen riskerade att bli osynlig.

Nej, det tror jag inte :confused: Jag har lagt upp det jag fått in hittills iaf... prova att skicka igen!

/snurpe

Bilderna fungerar för tillfället inte som de ska riktigt. Jag avvaktar lite och ser om det är något övergående. Jag har inte alls lagt upp så många foton och denna server ska klara ganska hårda påfrestningar. Jag avvaktar och ser om det går över innan jag försöker hitta någon bättre server.

/snurpe

Som sagt: MYCKET trevligt och roligt intiativ av dig Snurpe!
En liten fråga bara: hur röstar man? Det kanske inte har kommit igång ännu eller så är jag blind :D

//a

Tack! :bow:

Röstningen har inte kommit igång ännu. Jag är på jobbet nu men under kvällen kommer det komma upp datum för när sista nomineringsdag är och när röstningen börjar :)

/snurpe

Till er som mailade igår: Jag har fått era bidrag, men har inte hunnit lägga in dem ännu då jag kom hem sent igår. Sitter på jobbet nu, men lägger in dem under kvällen :)

/snurpe

Hej! Hur lång tid har man på sig att nominera!!?

Våra kissemissungar kommer om 3 veckor och jag vill ju ta massa bus-kort då så jag kan nominera också!

Jag har satt sista nomineringsdatum till den 31 juli så att så många som möjligt ska hinna nominera :)

/snurpe

ja, för vem vill inte missa bilder som den här t.ex.
LÄNK

känns som om det kommer bli en hel del såna busbilder den närmaste tiden!

oj. var nog trött när jag skrev det där..
såhär ska det stå: "för vem vill missa bilder som den här?"

råkade ju klämma in ett dumt "inte" där. *suck* :)

hej!! jag skulle gärna vela nominera mina 2 katter till din kattävling. Dessutom 2 av stallets kattungar.

Mitt namn: Lotta Kinnunen
Jag nominerar katten: Tiger
Kategori: Årets huskatt
Motivering: Tiger är den finaste katt jag någonsin mött. Han följer efter mig överallt och även fast han redan fyllt 3 år så beter han sig väldigt ofta som en liten kattunge. Busar gör han så mattorna flyger. Han hade väldigt svårt att acceptera en ny katt i familjen när vi fick Mimmi, men nu ligger han och tvättar henne och dom är som två syskon.
Han är helt enkelt världens finaste.
BILDER= 1
2
3
4
5

Samma katt nominerar jag till årets gulligaste
Motivering: Finns det mer att säga än att han är gulligast?
Bild= Ta bild 2,3,4&5 till det(dom ovan)

Dessutom nominerar jag foto nummer 1 till årets bild!!

Mitt namn:Lotta kinnunen
Jag nominerar katten: Mimmi
Kategori: huskatt & gulligaste
Motivering: Mimmi är en väldigt speciell och blyg dam, men ändå världens mysigaste. Hon spinner gärna högt och snurrar runt när hon sover. Hon är en riktig livsnjutare. Dessutom är hon ju otroligt söt. Så vad kan man mer begära av världens sötaste katt?
BILDER= 1
2
3

Dessutom nominerar jag foto nummer 1 till årets foto.

Mitt namn: Lotta Kinnunen
Jag nominerar katterna(eftersom de delar foto på en): Kurt, Maja & Molly
Kategori: Kattunge
Motivering: Detta är våra underbara stallkattungar som, nu när jag skriver detta, har flyttat till nya familjer. Men jag tycker ändå att de är så underbara så jag är tvungen att nominera dom. Håller ni inte med?
BILDER= Maja & Kurt
Molly
Maja
Kurt

Huh.. detta var ju jobbigt att skriva upp. Är det något som fattas/inte fungerar så kan du ju alltid PM:a till mig..på bilderna måste du ta bort http:// för att det ska fungera.
Ha de bra! /Lotta

hmm.. hur dök det här upp där ? PM:ade ju det där till dig.. trodde jag :smirk:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 492
Senast: Wonna
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 903
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er... 2
Svar
30
· Visningar
5 222
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även... 2
Svar
28
· Visningar
14 404
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31