Var köpa små burkar i metall

WOW - Buke har t o m överträffat sig självt!!! TACK!!! Har visserligen 13 mil till närmaste IKEA, men det är MKT närmare än vi hade förr så alltid är det väl någon kompis som ska dit och kan "köpa ut"!!! :-)

Då hänger jag på och frågar om någon kanske vet var man kan hitta "hylsor" av den sort som tex Arméns hudsalva säljs i? Som läppstift fast kortare och bredare. :)

Panduro hobby. Tyvärr lyckas jag inte länka från surfplattan men googla. Kolla förvaring så finns det små fyrkantiga burkar med fönsterlock t ex.

Jag vet! Men med tre burkar för 39 kr misstänker jag att frakten skulle bli oproportionerligt stor - om man inte ska beställa annat samtidigt!

Portot är på 49:- vilket inte är speciellt dyrt.

Portot är samma vare sig du köper 3 eller 30 burkar så jag gissar att de går på vikt.

Portot är på 49:- vilket inte är speciellt dyrt.

Portot är samma vare sig du köper 3 eller 30 burkar så jag gissar att de går på vikt.
Tillägg:

Postpaket
49 kr
Maxvikt 20 kg. Paketets storlek får ej överstiga längd 150 cm, bredd 70 cm, höjd 115 cm för att kunna levereras med post.

Det är nästan så jag funderar på att beställa istället för att åka dit å då har jag knappt 2 mil enkel resa

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka