Var köpa hyllplan?

Fanzia

Trådstartare
Jag ska sätta upp långa hyllor för böcker=de måste alltså tåla rätt mycket vikt. Var köper man billiga men hållbara hyllplan (gärna även konsoller som inte kostar skjortan). Ska alltså ha rätt många, därför priset känns lite småviktigt.

Ska till IKEA nästa vecka någon gång, men på deras hemsida hittar jag inte så mycket. Annars finns Coop bygg, ByggMax, Cheapy, Karlssons varuhus, vanliga träbygghandlar i närheten av där jag bor.

Det ska få plats pärmar så djupet bör passa till det.

Har inte tid att åka runt och kolla priser därför frågar jag allvetande buke :)

Sv: Var köpa hyllplan?

En snabbkoll på de butikernas webbsida säger att du ska åka till byggmax. Fast först ska du nog besöka deras hemsida och se att de har konsoller på just din butik.

Sv: Var köpa hyllplan?

Finns flera olika lösningar med hyllplan på Ikea som även tål vikt. Det gäller att man sätter upp de rätt bara!
Bäst är ju att sätta upp hyllor på betongvägg.
Har själv en lång hylla från lack-serien med en hel del böcker och andra saker på, men det finns betydligt mer viktbärande hyllor där.

Vet inte hur det ser ut på andra affärer, men gillar även stringhyllorna eftersom de tål mycket (är dock inte Ikea-pris på de)

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Jag blir så förbannad ibland. Jag har två fd. travare. Jag har haft dem ca ett halvår. Inte så lång tid... Pga att vi har för många...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 041
S
Ekonomi & Juridik Lite kul jag läste nyss en tråd som nixehen skapat som påminde om min fråga, men jag ville bara ha lite allmänna synpunkter från er och...
Svar
4
· Visningar
1 661
Senast: sydney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka