Var hittar man smala tofflor?

Myzan87

Trådstartare
Jag och min mor har haft våra plasttofflor i många år. De passar vår fötter till skillnad från foppatofflor men de finns inte längre i affären att köpa. Finns det några liknande?
Mitt googlesökande är inte det bästa alltid 😅

Bifogade filer

• F14CE9EC-CCAC-40F3-90D4-FDE5C64AC6C6.webp
    F14CE9EC-CCAC-40F3-90D4-FDE5C64AC6C6.webp
    263,7 KB · Visningar: 43
Jag tror jag köpte mina på Jysk. Något liknande som på din bild och de kostade inte många kronor. Jag har tre par; ett par vid varje dörr i huset :D
När jag provat foppatofflor känns det som att jag kan få i båda fötterna i en toffel :meh:

Jag och min mor har haft våra plasttofflor i många år. De passar vår fötter till skillnad från foppatofflor men de finns inte längre i affären att köpa. Finns det några liknande?
Mitt googlesökande är inte det bästa alltid 😅
Prova att söka på trädgårdsskor, det dök upp lite olika varianter då :)

Jag tror jag köpte mina på Jysk. Något liknande som på din bild och de kostade inte många kronor. Jag har tre par; ett par vid varje dörr i huset :D
När jag provat foppatofflor känns det som att jag kan få i båda fötterna i en toffel :meh:
Jag har inte alls tänkt på att de kunde ha tofflor. Ska dit och testa 😄
Håller med! Foppatofflor är alldeles för breda för att det ska vara behagligt att gå med :down:

Jag har inte alls tänkt på att de kunde ha tofflor. Ska dit och testa 😄
Håller med! Foppatofflor är alldeles för breda för att det ska vara behagligt att gå med :down:
Det hade inte jag heller tänkt på. Tills jag lånade ett par väldigt sköna, lätta och smala tofflor av "foppatoffelmaterial" av min mor och hon berättade var hon köpt dem och att de var väldigt billiga 😁

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
R
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
496
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 345
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar