Var hittar jag liknande hyllor?

hvala

Trådstartare
Jag har förälskat mig i hyllorna på bilden nedan (anpassade för pocketböcker) men jag tycker priset kanske är lite väl saftigt (1240 kr/st). Därför undrar jag om någon sett liknande varianter någonstans? Jag tycker jag känner igen designen men jag hittar inget nu när jag söker.

pocket_nxt_white02_2007.jpg

Sv: Var hittar jag liknande hyllor?

En sådan borde ju gå att snickra ihop ganska lätt på egen hand?

Ja jag kom på efter jag skapat tråden att jag faktiskt har en pojkvän som älskar att snickra och som i helgen undrade om han fick bygga en skänk till mig, så problemet är nog löst redan :D

Bygga en skänk, va ingen dålig snickare till pokvän måste jag säga ;)

Kan inte jag få låna honom ett tag?

Han är jätteduktig :) Hittills har han byggt bl.a. ett soffbord, en tv-bänk och en sänggavel samt renoverat en emmafåtölj och det pratas om vitrinskåp och hallbänkar och jag vet inte allt. Men han har så många egna projekt så jag törs knappt fråga om han vill/kan snickra åt mig ;)

Såg att du redan fått tipset, bygg själv:). Det gör jag alltid när jag vill ha nått speciellt.
Slänger in bilder på mina bokhyllor som jag designat och byggt själv.

dsc00572_40430308.jpg

dsc00382_15778561.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 623
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka