Var hittar jag FD travar-hästar?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Tregly
  • Startdatum Startdatum
T

Tregly

Hej! Jag undrar om det finns någon hemsida där man kan leta upp gamla/FD travare som har tävlat och sådant i travlopp?
Min granne har nämligen en hel bunt (7st tror jag) med FD travare som han har fått eller köpt billigt av nån anledning genom åren.
Rider ju såklart en del av dessa och skulle vilja se om det finns typ gamla register på kanske nån av hästarna i alla fall eller något som visar vad de kommer ifrån.
Nuvarande ägaren har inte några papper. Den jag helst vill ha lite info om vet jag har vunnit en del travlopp för inte alls många år sen. Max 2 eller 3.
Nån som har någon ide om hemsidor man kan besöka eller så? :) Tacksam för svar :bow:

Sv: Var hittar jag FD travar-hästar?

Travsport.se -> Sök Sportinfo -> Häst.

Skriv i den info du har och tada! Massa information dyker upp om hästen finns registrerad hos STC! :D

Sv: Var hittar jag FD travar-hästar?

OKej :laugh: Tack för ditt snabba svar. ska kolla upp det genast :idea:

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 430
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 145
Senast: cassiopeja
·
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 393
Senast: moonstruck
·
Relationer Anonymt nick. Min sambo har en nära släkting med sambo som medvetet, eller omedvetet gång på gång får mig att tända på alla...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 631
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30