Var hittar jag ett vaxduksförläde?

Angua

Trådstartare
Har varit ute och letat förkläde, i vaxduk. hittar massor med tygförkläden, men det har jag, jag vill ha ett vaxat när jag diskar eftersom jag alltid lyckas blöta ned mig.. Har varit på olika hem-butiker, Åhlens, cervera men hittar inget.
Visste iofs att jag är rätt omodern, men jag tror det finns fler stenåldersfigurer som jag ;)
Någon som vet om det finns att beställa någonstans på nätet?

Sv: Var hittar jag ett vaxduksförläde?

Ingen aning, men det är ju inte särskilt svårt att sy ett av en vaxduk! :idea: Vaxduk finns ju på löpmeter för inte allt för många pengar och så lite snedslå så är det klart!

Kolla i yrkesbutiker IRL eller på nätet t ex Hejco, googla "yrkeskläder kök" får du en hel del träffar.
Kom precis på vilken firma vi brukade handla från, Nytello, de har mysiga kläder.

Senast ändrad:

Googlar man "förkläde vaxduk" får man ganska många bra tips :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
1 013
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 762
Senast: MiaMia
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 519
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar