Var hittar jag en promenadkäpp?

vallhund

Trådstartare
Jag vill inte ha en krycka, jag är ute efter en käpp för att hjälpa mig med balansen, den bör kunna förses med brodd till vintern.
Idag använder jag herdestaven vilket är opraktiskt då den är 180 cm vilket gör att jag inte kan använda den att luta mig emot.

Det finns i affärer som säljer hjälpmedel för funktionshindrade, googla "hjälpmedel" så hittar du nätbutiker.

Med den här skulle jag kanske kunna ta mig upp om jag drattar omkull.
Är dock mer inställd på en vanlig gammaldags i trä.

Googla på Promenadkäpp, så hittar du massa på nätet. Min mamma som är lite fåfäng köpte en personlig blommig som hon har fått massor av beröm för. Den kan utrustas med brodd när det är halt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 096
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 526
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 168
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar