Var hitta knoppar?

Fanzia

Trådstartare
Ska måla om och byta knoppar på en byrå. Alltså knopparna som man drar ut lådorna med. Det heter väl knoppar... :o

I alla fall har jag fått för mig att jag vill ha i fasettslipat glas. Har googlat som en galning, men hittar ingenstans. Någon som har något tips? Eller kanske är bättre på att googla. :)

Sv: Var hitta knoppar?

Har gjort det men hittar bara knoppar i trä, metall och porslin... Ett fåtal i glas, men inga som ser ut som jag tänkt.

Håll lite utkik på tradera, där kan det nog finnas en del.

Ja jag har gjort det. Ett par gånger har det dykt upp något som liknat det jag tänkt mig, men då har det varit för få knoppar. :) Dumt när man har en bild av hur man vill att något ska se ut redan från början och sen inte hittar det ;)

Ja jag har gjort det. Ett par gånger har det dykt upp något som liknat det jag tänkt mig, men då har det varit för få knoppar. :) Dumt när man har en bild av hur man vill att något ska se ut redan från början och sen inte hittar det ;)

Tapetorama har fem olika sorter inne nu.
Tror de brukar ha fler, men det verkar inte så nu.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 596
Senast: Hazel
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka