Var hämta ICQ???

alice

Trådstartare
Alltså, rubriken säger ju allt! Tänkte hämta ner det till min dator, men till min stora fasa vet jag inte var någonstans jag får tag i det. Hjälp!

//Alice
 
Har hämtat hem det nu, men undrar om det inte blev något fel. Jag laddade hem ICQ på svenska och fick hem en version om heter LITE?!?! :confused: Är det en bantad version eller???

//Alice
 
Den större delen av ICQ Lite ligger på nätet inklusive din kontaktlista.

För att spara historiken på din burk måste du ställa in det i inställningar.

Jag har använt Lite-versionen i dryga året och är nöjd med den.
 
Den är visst bantad, icq pro är "fullversionen" av icq lite. Jag skulle inte nöja mig med icq lite, men det beror ju på hur avancerad man vill vara.

/Erica
 
När jag laddade ner icq lite stod det att det var den fulla versionen.

Har inga problem med min icq lite, kan göra det jag vill så de e jag nöjd me :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 329
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
769
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp